Akademia Zarządzania Sprzedażą

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek
Czy czujesz, że Twój zespół nie działa na pełnych obrotach?
  • Masz wrażenie, że Twoje wysiłki w zarządzaniu nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
  • Tracisz czas na gaszenie pożarów zamiast na realizację strategicznych celów?
  • Zmagasz się z motywowaniem swojego zespołu i dostrzegasz, że potencjał niektórych pracowników nie jest w pełni wykorzystywany?
  • Brakuje Ci skutecznych narzędzi, by mierzyć efektywność działań i osiągać coraz trudniejsze cele?

 

Nie jesteś sam. Wielu liderów boryka się z podobnymi wyzwaniami. Ale jest sposób, by to zmienić.

Zmień swoje podejście do zarządzania i osiągnij więcej!

To nie jest kolejny program szkoleniowy – to kompleksowy proces rozwoju, który wyposaży Cię w konkretne narzędzia, techniki i wiedzę, byś mógł skutecznie zarządzać ludźmi, czasem i zasobami w swojej organizacji. Dzięki sprawdzonej metodyce Sandler Training, stosowanej w ponad 30 krajach, nauczysz się nie tylko zarządzać, ale także inspirować i wyznaczać nowe standardy w swojej pracy.

Dla kogo jest ten program?

Akademia Zarządzania Sandlera została zaprojektowana z myślą o:

  • Menedżerach średniego i wyższego szczebla, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje przywódcze i skuteczniej zarządzać zespołami.
  • Liderach zespołów, którzy pragną lepiej rozumieć potencjał swoich pracowników i wydobywać z nich to, co najlepsze.
  • Przedsiębiorcach i właścicielach firm, którym zależy na budowie efektywnych zespołów i realizacji celów biznesowych.
  • Osobach aspirujących do roli lidera, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności, by pewnie wkroczyć na ścieżkę menedżerską.

Akademia Zarządzania Sprzedażą

to odpowiedź na wyzwania, z jakimi mierzą się współcześni liderzy i menedżerowie.

Jeśli zależy Ci na trwałych efektach, a nie tylko chwilowej inspiracji, ten program szkoleniowo-rozwojowy dostarczy Ci praktycznych rozwiązań dostosowanych do Twoich potrzeb i pomoże osiągnąć wyższy poziom skuteczności w zarządzaniu.

Co wyróżnia Akademię Zarządzania Sprzedażą?

To nie tylko teoria – to praktyczne podejście do zarządzania, które możesz wdrażać od razu po zakończeniu każdej sesji. Program obejmuje:

8 dni intensywnych warsztatów

Które podzielone zostały na 4 sesje (2 dni każda) i odbywają się w odstępach miesięcznych.

Podręcznik na licencji Sandler Training

 Pełen praktycznych wskazówek i technik.

Dostęp do aplikacji Improver

 Twojego wirtualnego coacha, który monitoruje postępy, wyznacza zadania i wspiera Twoją naukę w każdym momencie.

Indywidualne zadania wdrożeniowe

 Abyś mógł na bieżąco przekładać teorię na praktykę, pod okiem doświadczonego trenera.

Jakie wyzwania pomożemy Ci rozwiązać?

Zarządzanie zespołem, podejmowanie decyzji, czy budowanie relacji to wyzwania, z którymi mierzy się każdy lider. Jeśli kiedykolwiek miałeś wrażenie, że brakuje Ci narzędzi, metod i pewności siebie, Akademia Zarządzania Sprzedażą została stworzona właśnie z myślą o Tobie.

W trakcie programu zyskasz narzędzia i techniki, które pozwolą Ci:

Zbudować bardziej produktywne relacje z zespołem – lepiej zrozumiesz zachowania swoich pracowników i nauczysz się, jak skutecznie ich wspierać oraz motywować do działania.

Zwiększyć swoją pewność siebie – wyposażymy Cię w wiedzę, dzięki której będziesz podejmować trafniejsze decyzje, nawet w trudnych sytuacjach.

Doskonalić komunikację – nauczysz się skutecznie wyrażać swoje oczekiwania i budować trwałe, oparte na zaufaniu relacje zawodowe.

Inspirować innych do działania – staniesz się liderem, który nie tylko wyznacza cele, ale również potrafi zaangażować zespół w ich realizację.

Efektywnie zarządzać czasem i zasobami – pokażemy Ci, jak unikać chaosu i skupić się na priorytetach, osiągając więcej w krótszym czasie.

Radzić sobie z trudnościami – zdobędziesz umiejętności zarządzania zmianą i konfliktami w zespole, co pozwoli Ci stworzyć bardziej harmonijne środowisko pracy.

Dołącz do Akademii Zarządzania Sprzedażą i odkryj w sobie lidera!

Wprowadzenie do modelu Sandler Management Solutions, definiowanie oczekiwań wobec sprzedawców, stawianie celów, rozmowa delegująca, motywatory.
Definiowanie wymagań stanowiska, monitorowanie kompetencji, kluczowe czynniki sukcesu, planowanie systemu monitorowania wyników, linia interwencji.
Zarządzanie kompetencjami (model SEARCH, profil zwycięzcy, potrzeby grupy).
Lejek rekrutacyjny, pytania rekrutacyjne, rozmowa rekrutacyjna.
Proces uczenia i jego efektywność, techniki uczenia w trakcie wspólnej pracy (taśma filmowa, informacja zwrotna), prowadzenie mikro-treningów i "rebriefingów".
Prowadzenie sesji coachingowych (definiowanie zagadnień coachingowych i ich realizacja), wspólne wizyty handlowe.
Prowadzenie spotkań, sztuka inspirowania, manager jako lider.
Trudne sytuacje menedżerskie, komunikacja z podwładnymi, komunikowanie zmian, prowadzenie spotkań, zarządzanie konfliktem w zespole.
Szef sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCG, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców. W 2017...
Więcej o prelegencie
Akademia Zarządzania Sprzedażą | 17.09 - 17.12.2025 | Warszawa
9 025,00  11 100,75 
Zapisz się
Akademia Zarządzania Sprzedażą | 17.09 - 17.12.2025 | Warszawa | Płatność w 2 ratach
4 750,00  5 842,50  / miesiąc przez 2 miesięcy
Zapisz się