Wypłyń na głębsze wody w sprzedaży z Sandler Selling System® – jedną z najskuteczniejszych metodyk sprzedażowych na świecie!
Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Stosują utarte praktyki sprzedażowe, popadają w rutynę, a potencjalni klienci, przewidując typowe taktyki działania, skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców. W Sandlerze wierzymy, że:
SUKCES w sprzedaży nie jest dziełem przypadku.
Jest wynikiem połączenia okazji sprzedażowej i dobrego przygotowania. Bez względu na to, czy zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, czy „zjadłeś na niej zęby”, to szkolenie zmieni Twoją perspektywę sprzedaży.
Czy znasz te problemy w sprzedaży?
- Prospekt ciągle przekłada spotkanie? Masz wrażenie, że szuka wymówek?
- To było bardzo dobre spotkanie, tylko z jakiegoś powodu nie dochodzi do sprzedaży?
- Wysyłasz oferty, a jednak klienci przestają się odzywać?
- Rozumiesz oczekiwania klienta, ale nie jesteś w stanie precyzyjnie zidentyfikować bólu, którego rozwiązanie skłoniłoby go do zakupu?
- Tracisz czasem kontrolę nad spotkaniem? Czujesz niezręczną presję ze strony klienta?
Co da Ci udział?
- Nauczysz się reagować na każdą sytuację sprzedażową. Zyskasz wiedzę, jakie gry stosują klienci. Odpowiesz na „proszę wysłać ofertę mailem” czy „zastanowię się i odezwę się do Państwa” oraz inne obiekcje klientów
- Dowiesz się, jak rozpoznawać problemy i bóle klienta, dzięki którym trafniej przygotujesz ofertę
- Poznasz techniki zadawania pytań, prowadzące do szybszego i skuteczniejszego diagnozowania gotowości do współpracy i kwalifikowania szans sprzedażowych
- Nauczysz się, jak budować partnerskie relacje i w przyszłości skracać procesy sprzedaży
- Zrozumiesz proces decyzyjny klienta i nabędziesz umiejętność zarządzania nim
- Zaczniesz pracować z klientami, którzy będą chcieli od Ciebie kupić
Dlaczego warto zainwestować w kurs?
- Poznasz metodę sprzedaży, którą posługują się najlepsi ludzie sprzedaży
- Zaczniesz kontrolować procesy sprzedaży od rozpoczęcia, przez obiekcje, do zamknięcia
- Poznasz, przećwiczysz niestandardowe i działające techniki sprzedaży
- Zaczniesz pracować mądrzej, nie ciężej i szybciej zamykać procesy sprzedaży!
- Wyróżnisz się w organizacji i na tle konkurencji
Nasze unikalne podejście
Na kursie zmienisz i wzmocnisz swoje działania sprzedażowe w obszarach:
Przejdziesz od relacji do biznesu
- Przećwiczysz zasady tworzenia wizerunku „partnera” i „doradcy”, a nie „sprzedawcy” poprzez właściwe zrozumienie wyzwań biznesowych klienta
- Przygotujesz się do zarządzania przebiegiem spotkań z klientami i przejmiesz nad nimi kontrolę
- Nauczysz się radzić sobie z wymagającymi i roszczeniowymi klientami
Zamienisz szczęśliwy traf na kwalifikowany wybór
- Rozpoznasz potencjał zakupowy i oszacujesz możliwości współpracy, wyeliminujeszte bez perspektyw
- Nauczysz się, jak wzmocnić motywację klienta do zakupu i jak zadawać pytania, które doprowadzą do celu
- Nauczysz się docierać do osób mających wpływ na proces decyzyjny
Dojdziesz od sceptycyzmu do ekspansji
- Zbudujesz swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem
- Zbudujesz zaufanie, oparte na szczerej relacji, dające szansę na długofalową współpracę
- Zaczniesz prowadzić działania sprzedażowe nakierowane na jakość i efekt końcowy
Do kogo skierowane jest szkolenie Sandler Foundations?
Dla specjalistów, którzy:
– pełnią inne role w organizacji i nie potrafią zdyskontować swojej roli, jako doradcy-eksperta, nie uczyli się sprzedaży,
– wchodzenie w rolę sprzedawcy kojarzy się nieprzyjemnie, z „wciskaniem” i manipulacją,
– nie znają technik i sposobów prowadzących do sprzedaży.
Do handlowców, którzy:
– odczuwają trudność w przebiciu się do decydentów i zainteresowaniu ich swoją propozycją,
– nie potrafią zapanować nad przeciągającym się procesem decyzyjnym po stronie klienta,
– są bezradni w obliczu obiekcji i wątpliwości klienta, tracą czas na prospektów, którzy nie staną się klientami.
Dla właścicieli, prezesów firm, którzy:
– szukają sposobów na przetrwanie przedsiębiorstwa, na swoich barkach niosą ciężar pozyskania nowych klientów,
– zarządzają działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży,
– doświadczają wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym, a jednocześnie nadzorują skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej.
Chcesz odnosić sukcesy w sprzedaży?
Jeśli przekonała Cię metodologia Sandlera, umów się na konsultację z nami lub porozmawiaj o jednym z naszych programów. Dołącz do naszego newslettera, w którym dzielimy się naszym know-how na temat strategii i technik sprzedaży według metody Sandlera.