fbpx

Sandler Excellence 2.0 | 26.11.2024

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

CZAS NA POZIOM MISTRZOWSKI

Dla kogo jest to szkolenie sprzedażowe?

Program Sandler Excellence 2.0 jest dedykowany absolwentom kursu Sandler Sales Mastery, którzy pewniej czuć się w procesach sprzedażowych i zamykać więcej transakcji. Jest też idealny dla tych, którzy pragną zdobyć mistrzostwo i wyniki w sprzedaży z wykorzystaniem najnowszych, sprawdzonych w praktyce i działających narzędzi Sandlera.

 

Na tym praktycznym kursie dowiesz się:

  • jak budować relacje wewnętrzne i opracować strategię rozwoju sprzedaży do nawet najtrudniejszych klientów,
  • jak dopasować techniki Sandlera do różnych stanów EGO klientów i sprzedawców,
  • jak skutecznie pracować z poleceniami i sprzedawać do klientów C-Level
  • jak opowiadać wciągające historie i zarządzać emocjami klientów w trakcie prezentacji,
  • poznasz nowe techniki negocjacyjne, dzięki którym wyeliminujesz błędy w procesie sprzedaży.

O CZYM BĘDZIE?

I. STRATEGIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ

Zaczniemy od pracy nad Strategią Efektywności Osobistej. Moduł obejmuje obszar relacji wewnętrznych uczestnika, umiejscowienia Business Development’u w sobie, w zgodzie ze swoimi wartościami i w odniesieniu do swoich przekonań. Praca nad BD siłą rzeczy dotyka też wnętrza każdego uczestnika, jego „relacji z samym sobą”. Jeżeli następuje konflikt (a w przypadku sprzedaży konsultingowej/doradczej przez eksperta pojawia się on
częściej niż „średnia rynkowa w sprzedaży”) to proces rozwoju zostaje zakłócony. Ta część analizuje najczęstsze przyczyny konfliktów wewnętrznych, leżące w obszarach poczucia własnej wartości i przekonań.
Wspólnym problemem wielu uczestników jest brak działania z wizją końca, niedostatki w planowaniu i monitorowaniu swojej aktywności, co często „wychodzi” dopiero po pewnym czasie. Ten moduł ma za zadanie wyposażyć uczestnika w niezbędne narzędzia już na starcie. Moduł obejmuje obszar holistycznego, strategicznego podejścia do BD, ma za zadanie uświadomić uczestnikowi jakie kluczowe elementy składają się na właściwe planowanie i umożliwić zbudowanie właściwej strategii.

II. ANALIZA TRANSKACYJNA W SPRZEDAŻY

W kolejnym kroku poznamy fundament, z którego „wyrósł” Sandler Selling System, czyli Analiza Transakcyjna. Osadzimy ją w sprzedaży i podejmiemy próbę analizy zachowań naszych klientów skupiając się w dużej mierze na stanach EGO klientów i Sprzedawców oraz ich wpływie na finalizację sprzedaży. W tym module dopasujemy techniki Sandlera do stanów EGO klientów oraz nauczymy się jak odczytywać transakcje równoległe i krzyżowe w rozmowach handlowych. Nie zabraknie pracy nad optymalizacją działań sprzedażowych z wykorzystaniem stanów EGO Rodzica oraz Dorosłego.

III. NEGOCJACJE W BIZNESIE

System Sandlera zakłada, że przy odpowiednim zbudowaniu motywacji klienta (wyskalowaniu bólu) możemy uniknąć negocjacji. Bywają jednak sytuacje, które nie pozwalają nam obejść się bez tego etapu w procesie sprzedaży. Tu na
ratunek przychodzą nowe techniki Sandlera, którą pomogą poradzić sobie z wytrawnym „graczem”. Na początek poznamy 7 grzechów głównych, czyli najczęstsze błędy w procesie negocjacji. Potem parszywą 12-tkę, czyli najczęstsze zagrywki klientów a na koniec dobierzemy najlepsze narzędzia, w tym nowe techniki Sandlera, które pozwolą nam wychodzić z impassu negocjacyjnego

IV. PROSPECTING, NETWORKING, UP/CROSS SELL

Prospecting to jeden z najbardziej nielubianych etapów w procesie sprzedaży. Czy jednak musi tak być? Uczestnicy nauczą się jak rozpocząć rozmowę o poleceniach, aby było to komfortowe dla obu stron, klient nie czuł się pod presją, chciał o tym rozmawiać, a nie był nagabywany („Moment Prawdy”). Poznają także model brania skutecznych poleceń, kontraktowania następnych działań, wykorzystania narzędzi pozwalających pracować z poleceniami zgodnie z RODO. W tym module nauczymy się również jak prowadzić „BIG
Conversation” wyszukiwać Nominatorów w organizacji klienta oraz sprzedaż do C-LEVEL.

V. PREZENTACJA/STORYTELLING

Dobry sprzedawca musi umieć pięknie mówić. Niestety nie każdy ma do tego talent. Ten moduł wzmocni kompetencje uczestników w zakresie wystąpień przed klientami. Nauczymy się jak opowiadać wciągające historie, budować narrację oraz zarządzać emocjami klientów w trakcie prezentacji.

PAKIET OFERTOWY

W ramach oferty programu rozwojowo – szkoleniowego „SANDLER EXCELLENCE 2.0” prowadzonej według metodologii Sandler Training:

  • Uczestnictwo w 42-godzinnym programie szkoleniowo-coachingowym. Sesje prowadzone są w formule 7-godzinnych spotkań, prowadzonych co trzy/cztery tygodnie.
  • Dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję „wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.
  • Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
  • Międzynarodowy certyfikat ukończenia kursu Sandler Selling System LEVEL MASTER uznawany w wielu korporacjach na całym Świecie.

Zarezerwuj swoje miejsce już dziś i zdobądź mistrzowskie kompetencje sprzedażowe! Ilość miejsc ograniczona.

Przypomnienie modelu Sandler Selling System; Aktualizacja Bóli klientów; Strategia Efektywności Osobistej (Rola, Tożsamość, Przekonania)
Analiza Transakcyjna w Sprzedaży, Stany EGO klientów i Sprzedawców (Rodzic, Dorosły, Dziecko). Transkacje równoległe i krzyżowe.
Negocjacje w Biznesie, 7 grzechów głównych, parszywa 12-tka, Techniki negocjacyjne (delta, coś za coś, nigdy nie mów nie), Gry negocjacyjne.
Prospecting, Networking & Up/Cross Sell, Praca na poleceniach (z Nomitnatoriami), Big Conversation, Sprzedaż do C-Level.
Skuteczna prezentacja. Storytelling, budowanie skutecznie narracji, zarządzanie emocjami w prezentacji sprzedażowej.
Warsztaty certyfikacyjne- symulacje biznesowe, reagowanie na nieprzewidzialne zdarzenia biznesowe.
Szef sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCG, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców. W 2017...
More about speaker
Sandler Excellence 2.0 wg metodyki Sandler Selling System® | 26.11.2024
7 500,00  9 225,00 
Zapisz się

    Szczegóły