Akademia Skutecznych Pośredników
to kompletny kurs pracy pośrednika przygotowany przez praktyków, którzy w nieruchomościach zdarli buty: Arka Glenia i Krzysztofa Rzepkowskiego.
W oparciu o narzędzia sprzedażowe metodyki Sandlera Arek i Krzysztof przeprowadzą cię przez wszystkie etapy twojej pracy: od prospectingu i zimnych telefonów, przez pozyskanie oferty i jej prezentację, aż po negocjacje, zamykanie i sprzedaż.
A raz w tygodniu spotkają się z Tobą on-line na półtorej godziny, by odpowiedzieć na pytania, rozwiać wątpliwości i rozwiązać twoje problemy sprzedażowe.
Przez 10 tygodni każdego dnia dostaniesz krótki, kilkuminutowy materiał video z udziałem Arka i Krzysztofa oraz ich gości specjalnych: Piotra Dobrowolskiego i Wojtka Woźniczki!
Do każdego filmu otrzymasz quizy sprawdzające wiedzę oraz misje i zadania do wykonania podczas spotkań z klientem. W zamian zbierasz punkty i wirtualną walutę oraz rywalizujesz z innymi uczestnikami gry.
A wszystko po to, żebyś nie odpuścił nawet jednego treningu. I żeby chciało ci się chcieć!
Dla pośredników i doradców ds. nieruchomości. Zarówno początkujących, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w sprzedaży, jak i doświadczonych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę lub zmienić dotychczasowy sposób działania.
-
Dla tych, którzy każdego dnia wykonują zimne telefony lub inne czynności prospectingowe i nie tryskają szczęściem na myśl o kolejnym „Proszę zadzwonić później” i „Agencjom dziękujemy”;
-
Dla tych, którzy odbijają się na pozyskaniu, słysząc „Proszę zostawić umowę, a my się już odezwiemy”;
-
Dla tych, którzy mają problem z obroną prowizji i za często godzą się na obniżkę wynagrodzenia, byle by przyjąć ofertę;
-
Dla tych, którzy dużo mówią i udzielają odpowiedzi na wszystkie pytania, wierząc, że im więcej powiedzą, tym ich szanse sprzedażowe rosną, mimo że praktyka pokazuje co innego;
- Dla tych, którzy są już zmęczeni ciągłymi obiekcjami klientów i nie wiedzą, jak sobie z nimi radzić bez przeciągania liny i słownej szermierki;
- Dla tych, którzy ciągle słyszą po prezentacji „Musimy to przemyśleć”;
- Dla tych, którzy mają pełne ręce roboty i wielu potencjalnych klientów, ale niewiele spotkań u notariusza;
- Dla tych wszystkich, którzy chcą udoskonalić swój warsztat sprzedażowy, by w końcu wcielić w życie jedną z zasad Sandlera: „Pracuj mądrze, a nie dużo”.
-
Zmienisz się. Będziesz bardziej pewny siebie i świadomy tego, co dzieje się na spotkaniu sprzedażowym. Zyskasz na wiarygodności;
-
Porzucisz przekonania typu „klient nasz pan”. Zaczniesz budować relacje sprzedażowe oparte na partnerstwie, a nie na spełnianiu zachcianek;
-
Już nic cię nie zaskoczy. Będziesz doskonale wiedział, w co gra klient i jak na jego grę zareagować;
-
Będziesz umiał dojść do prawdziwych intencji swych rozmówców. Już nie dasz się zmylić i wywieść w pole;
-
Przestaniesz słyszeć na koniec spotkania „musimy to przemyśleć”, „zdzwonimy się” i „bądźmy w kontakcie”. Zaczniesz słyszeć decyzję;
-
Będziesz komunikował się wprost. Bez owijania w bawełnę, zdrobnień i przymilasków;
-
Wypracujesz swój schemat działania: podczas rozmowy telefonicznej, na pozyskaniu i na prezentacji. Przestaniesz dryfować, a zaczniesz płynąć do celu;
-
Będziesz miał strategię i wyniki, a nie tylko nadzieję;
-
Nabierzesz dystansu do swojej pracy. Przestaniesz odmowę traktować osobiście. Nauczysz się przegrywać, by zacząć częściej wygrywać.