„Nie dziękuję, mamy już dostawcę”
„Nie jesteśmy zainteresowani”
„Proszę się odezwać w przyszłym kwartale”
„To bardzo ciekawe, ale nie – dziękuję, nie skorzystamy”
„Proszę wysłać ofertę na maila. Odezwiemy się w razie czego”
Skądś to znasz? A może nie, bo zimne telefony kojarzą Ci się z czymś tak niewdzięcznym, że z dziecinną łatwością znajdujesz kolejne wymówki i po prostu ich nie robisz? Większość sprzedawców dokładnie w ten sposób podchodzi do pozyskiwania nowych klientów. To normalne. Przecież nikt nie lubi czuć się odrzucony, dlatego często odkładamy dzwonienie „na jutro” i w efekcie nie robimy tego prawie wcale.
Są też jednak tacy, którzy po prostu chwytają za telefon i umawiają kolejne spotkania.
Jak to się dzieje? I czy to w ogóle możliwe?
Tak, to możliwe. Ty też możesz do nich dołączyć! Kluczem do jest odpowiednia metodyka poparta działaniem.
Czy te warsztaty są dla mnie? Tak, jeśli tylko:
- masz trudności w zmobilizowaniu swojego zespołu do dzwonienia (zawsze znajdą jakieś inne zajęcie oraz argumenty na „nie”)
- na samą myśl o zimnych telefonach przechodzą Cię dreszcze
- czujesz, że nawet, gdy już się do nich zmusisz, to brakuje Ci przekonania, a klient mówi, że „nie potrzebuje.”
- masz wiedzę, doświadczenie w branży, ale ciężko Ci przekazać je klientowi podczas rozmowy telefonicznej
- chcesz chwytać za smartfon bez ciśnienia i umawiać spotkania w sposób swobodny i efektywny
Co mi to da?
- Zrozumiesz psychologiczne aspekty zimnego kontaktu – jak to robić, żeby miało sens i pożądany efekt
- Poznasz swoje blokady oraz nauczysz się mechanizmów automotywacji, dzięki którym zaakceptujesz, a może nawet polubisz taką aktywność
- Zrozumiesz opory, obiekcje klienta i nauczysz się jak sobie z nimi radzić
- Zaczniesz dzwonić bez stresu, kiedy tylko zechcesz
- Będziesz skutecznie umawiać spotkania
Jak wygląda to szkolenie?
To dwa dni warsztatowej pracy z doświadczonym praktykiem sprzedaży!
Wspólnie z Arkadiuszem Kaczmarkiem wypracujesz scenariusz spersonalizowanej rozmowy telefonicznej, dopasowanej do Twojej organizacji, produktu oraz klienta
Będą też oczywiście scenki oraz ćwiczenia praktyczne!