fbpx

AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ W NIERUCHOMOŚCIACH | 20.02 – 22.05.2025

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek
Zrzut ekranu 2024-03-21 143435
Opis szkolenia

Niezależnie od tego, czy rozmawiam z właścicielami biur nieruchomości, czy z menedżerami w dużych firm, także z rynku pierwotnego, zwykle wymieniają oni podobne wyzwania, z którymi borykają się w swojej codziennej pracy z zespołem, a mianowicie:

  • osiągają w swoich zespołach wyniki sprzedażowe dużo poniżej oczekiwań;
  • czują znaczącą dysproporcję zaangażowania w relację menedżer-handlowiec, a czasem to wręcz im bardziej zależy na tym, żeby ich człowiek zarobił pieniądze…;
  • nadają na różnych falach ze swoimi zespołami, często z przyczyn różnic pokoleniowych nie do końca się wzajemnie rozumieją, a przez to nie wiedzą, jak zmotywować swoich podopiecznych;
  • nie mają pomysłu, jak zaplanować sprzedaż na kolejny miesiąc czy kwartał, a walcząc o wynik szukają ratunku w konkursach i nagrodach;
  • ich handlowcy cierpią na tzw. „wyuczoną bezradność”, czyli bez pomocy swojego menedżera lub bez lead’ów na klientów od firmy nie są w stanie doprowadzić do transakcji;
  • wiele aktywności menedżerskich robią na wyczucie, bo nie zostali do tego odpowiednio przygotowani, ale chcąc nie chcąc, muszą się z różnych przyczyn tym zajmować.

Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, a jednocześnie chciałbyś poprawić jakość swojej pracy oraz zwiększyć wyniki osiągane przez twój zespół, zapraszam cię do udziału w Akademii Zarządzania Sprzedażą w branży nieruchomości. To łącznie 8 dni warsztatowych rozłożonych na 3 miesiące wdrożenia, stacjonarnie, w kameralnej, maksymalnie 10-osobowej grupie. Co wyniesiesz?

  • Zrozumiesz członków swojego zespołu, poznasz ich motywatory i nauczysz się z nimi pracować tak, aby przynosili firmie najlepsze możliwe rezultaty;
  • Poznasz narzędzia do budowania trwałych relacji biznesowych z twoimi handlowcami, zbudujesz fundamenty do rozwoju i rozbudowania zespołu w długim okresie;
  • Nauczysz się stawiać cele, weryfikować prawdopodobieństwo ich realizacji, a tym samym zarządzać wynikiem finansowym;
  • Opanujesz techniki komunikacyjne, które pozwolą twoim agentom działać regularnie i bardziej autonomicznie, bez czekania na instrukcje od menedżera;
  • Zwiększysz efektywność pracy twoich ludzi, rozwiniesz ich umiejętności, nie tylko sprzedażowe, a być może zobaczysz też możliwości rozwoju zespołu o kolejnych menedżerów, co zwolni twoje moce przerobowe;
  • Nauczysz się przyjmować do pracy ludzi według określonych zasad i kryteriów, unikać rozpoczynania współpracy „na czuja” i ograniczyć do minimum kosztowne pomyłki rekrutacyjne;
  • Zaczniesz osiągać wyniki, które zawsze chciałeś osiągać! 🙂

Dlaczego ja?

Jestem menedżerem i kierownikiem różnych zespołów sprzedażowych, a od 15 lat czynnie działam w sprzedaży nieruchomości. Ponad 11 lat spędziłem jako menedżer wielu ludzi i zespołów w branży nieruchomości, z czego 6 lat jako dyrektor sprzedaży.

Najwięcej energii do działania dają mi sukcesy osób, z którymi pracuję, szczególnie jeśli wynikają z przełamywania przez nich utartych schematów i własnych ograniczeń. Wyznaję filozofię zarządzania przykładem.

- Jakie są podstawowe zasady bycia menedżerem? Czy warto zarządzać przykładem, a jeśli tak to kiedy? - Z kim pracujemy na co dzień? Jak rozpoznać różne typy współpracowników i jak do nich dotrzeć? - Jak zbudować samodzielność i sprawczość ludzi, z którymi pracujemy?
Prelegenci :
- Jak ustalić zasady współpracy menedżera z jego ludźmi, aby były fundamentem relacji na lata? - W jaki sposób stawiać cele, aby nasze plany nie były tylko marzeniami? - Jak weryfikować cele i planować konkretne aktywności, które mają służyć ich realizacji?
Prelegenci :
- Jak i jak często prowadzić spotkania okresowe z członkami zespołu? Jaka ma być ich struktura? - Co motywuje moich ludzi? Jak dotrzeć do ich motywatorów, żeby zwiększyć ich zaangażowanie? - Jak właściwie komunikować, żeby rozwinąć relację z naszymi podopiecznymi?
Prelegenci :
- Na co zwrócić uwagę w komunikacji z zespołem? Jakich najczęstszych błędów unikać? - Jak dawać informację zwrotną? Na co zwrócić uwagę oprócz formy przekazania feedbacku? - Co ma wspólnego styl zachowań poszczególnych współpracowników z komunikacją menedżera?
Prelegenci :
- Z jakich stylów przywództwa może korzystać menedżer? Jak dobrze dopasować je do sytuacji? - Jak rozwinąć naszych podopiecznych? Jakie techniki mogą w tym pomóc? - W jakich sytuacjach można wpłynąć na rozwój naszych ludzi? Jak się do nich przygotować?
Prelegenci :
- Czy wszystko warto robić samemu? Na jakim etapie rozwoju współpracownika jest sens delegować mu zadania? - W jaki sposób delegować? Czy i jak pilnować postępów w jego wykonaniu, a także jak rozliczyć współpracownika z wykonania powierzonego mu zadania? - Jak wprowadzać zmiany? Jak komunikować je do zespołu, aby zostały możliwie dobrze przyjęte?
Prelegenci :
- Kogo szukamy do pracy? Z kim chcemy budować zespół? - Jak zbudować profil kompetencyjny, który będzie wyznaczał podstawy do przyjmowania ludzi do pracy? Skąd wiedzieć, że mamy do czynienia z potencjalną gwiazdą i jak zadbać o to, aby pasowała do kultury zespołu? - Kiedy i jak wyznaczać granice, aby zakończyć nieudaną współpracę?
Prelegenci :
- W jaki sposób przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną? - Na co szczególnie warto zwrócić uwagę? Jak rekrutować po postawie, a nie po kompetencjach?
Menedżer, kierownik zespołów sprzedażowych, szkoleniowiec, trener i konsultant Sandler Training Polska, od 15 lat czynnie działający w sprzedaży. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, miłośnik kultury Hiszpanii, gdzie również studiował na Uniwersytecie Autonóma w Madrycie. Ukończył kurs Total Selling dla dyrektorów sprzedaży w ICAN Institute oraz Akademię Zarządzania Sprzedażą Sandler Training Polska. Przez...
More about speaker
AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ W NIERUCHOMOŚCIACH
7 900,00  9 717,00 
Zapisz się

    Szczegóły