Niezależnie od tego, czy rozmawiam z właścicielami biur nieruchomości, czy z menedżerami w dużych firm, także z rynku pierwotnego, zwykle wymieniają oni podobne wyzwania, z którymi borykają się w swojej codziennej pracy z zespołem, a mianowicie:
- osiągają w swoich zespołach wyniki sprzedażowe dużo poniżej oczekiwań;
- czują znaczącą dysproporcję zaangażowania w relację menedżer-handlowiec, a czasem to wręcz im bardziej zależy na tym, żeby ich człowiek zarobił pieniądze…;
- nadają na różnych falach ze swoimi zespołami, często z przyczyn różnic pokoleniowych nie do końca się wzajemnie rozumieją, a przez to nie wiedzą, jak zmotywować swoich podopiecznych;
- nie mają pomysłu, jak zaplanować sprzedaż na kolejny miesiąc czy kwartał, a walcząc o wynik szukają ratunku w konkursach i nagrodach;
- ich handlowcy cierpią na tzw. „wyuczoną bezradność”, czyli bez pomocy swojego menedżera lub bez lead’ów na klientów od firmy nie są w stanie doprowadzić do transakcji;
- wiele aktywności menedżerskich robią na wyczucie, bo nie zostali do tego odpowiednio przygotowani, ale chcąc nie chcąc, muszą się z różnych przyczyn tym zajmować.
Jeśli mierzysz się z podobnymi problemami, a jednocześnie chciałbyś poprawić jakość swojej pracy oraz zwiększyć wyniki osiągane przez twój zespół, zapraszam cię do udziału w Akademii Zarządzania Sprzedażą w branży nieruchomości. To łącznie 8 dni warsztatowych rozłożonych na 3 miesiące wdrożenia, stacjonarnie, w kameralnej, maksymalnie 10-osobowej grupie. Co wyniesiesz?
- Zrozumiesz członków swojego zespołu, poznasz ich motywatory i nauczysz się z nimi pracować tak, aby przynosili firmie najlepsze możliwe rezultaty;
- Poznasz narzędzia do budowania trwałych relacji biznesowych z twoimi handlowcami, zbudujesz fundamenty do rozwoju i rozbudowania zespołu w długim okresie;
- Nauczysz się stawiać cele, weryfikować prawdopodobieństwo ich realizacji, a tym samym zarządzać wynikiem finansowym;
- Opanujesz techniki komunikacyjne, które pozwolą twoim agentom działać regularnie i bardziej autonomicznie, bez czekania na instrukcje od menedżera;
- Zwiększysz efektywność pracy twoich ludzi, rozwiniesz ich umiejętności, nie tylko sprzedażowe, a być może zobaczysz też możliwości rozwoju zespołu o kolejnych menedżerów, co zwolni twoje moce przerobowe;
- Nauczysz się przyjmować do pracy ludzi według określonych zasad i kryteriów, unikać rozpoczynania współpracy „na czuja” i ograniczyć do minimum kosztowne pomyłki rekrutacyjne;
- Zaczniesz osiągać wyniki, które zawsze chciałeś osiągać! 🙂
Dlaczego ja?
Jestem menedżerem i kierownikiem różnych zespołów sprzedażowych, a od 15 lat czynnie działam w sprzedaży nieruchomości. Ponad 11 lat spędziłem jako menedżer wielu ludzi i zespołów w branży nieruchomości, z czego 6 lat jako dyrektor sprzedaży.
Najwięcej energii do działania dają mi sukcesy osób, z którymi pracuję, szczególnie jeśli wynikają z przełamywania przez nich utartych schematów i własnych ograniczeń. Wyznaję filozofię zarządzania przykładem.