Wypłyń na głębsze wody w sprzedaży z Sandler Selling System® – jedną z najskuteczniejszych metodyk sprzedażowych na świecie!
Wyróżnij się na tle tysięcy sprzedawców! Pracuj mądrze, nie ciężko – łam schematy i osiągaj więcej dzięki wyjątkowej metodyce Sandler Selling System®. Weź udział w szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego praktyka sprzedaży!
Sprzedaż nie jest dziełem przypadku
Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego schematu prowadzenia procesu sprzedaży. Stosują utarte praktyki sprzedażowe, popadają w rutynę, a potencjalni klienci, przewidując typowe taktyki działania, stosują skutecznie uniki i zmylenia. W Sandlerze wierzymy, że:
SUKCES w sprzedaży nie jest dziełem przypadku.
Jest wynikiem połączenia szansy sprzedażowej z dobrym przygotowaniem. Bez względu na to, czy pracujesz w FMCG, dobrach luksusowych, czy też sprzedajesz szeroko pojęte usługi, bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, czy też już „zjadłeś na niej zęby”, to szkolenie zmieni Twoją perspektywę sprzedaży.
Czy nie są Ci obce te problemy w sprzedaży:
- Prospekt/Klient ciągle przekłada spotkanie? Masz wrażenie, że szuka wymówek?
- To było bardzo dobre spotkanie, tylko z jakiegoś powodu nie dochodzi do sprzedaży?
- Wysyłasz oferty, a jednak klienci przestają się odzywać?
- Rozumiesz oczekiwania klienta, ale nie jesteś w stanie precyzyjnie zidentyfikować bólu, którego rozwiązanie skłoniłoby go do zakupu?
- Tracisz czasem kontrolę nad spotkaniem? Czujesz niezręczną presję ze strony klienta?
- W relacji z klientem czujesz się czasem jak petent, a nie partner?
Co da Ci udział?
- Nauczysz się reagować na każdą sytuację sprzedażową. Zyskasz wiedzę, jakie gry stosują klienci. Odpowiesz na „proszę wysłać ofertę mailem” czy „zastanowię się i odezwę się do Państwa” oraz inne zmylenia klientów
- Dowiesz się, jak rozpoznawać problemy i bóle klienta, dzięki którym trafniej przygotujesz ofertę
- Poznasz techniki zadawania pytań, prowadzące do szybszego i skuteczniejszego diagnozowania gotowości do współpracy i kwalifikowania szans sprzedażowych
- Nauczysz się, jak budować partnerskie relacje i w przyszłości skracać procesy sprzedaży
- Zrozumiesz proces decyzyjny klienta i nabędziesz umiejętność zarządzania nim
- Zaczniesz pracować z klientami, którzy będą chcieli od Ciebie kupić
- Poczujesz się lepiej i pewniej w całym procesie sprzedaży
Dlaczego warto zainwestować w kurs?
- Poznasz metodę sprzedaży, którą posługują się najlepsi ludzie sprzedaży
- Zaczniesz kontrolować procesy sprzedaży od rozpoczęcia, przez obiekcje, do zamknięcia
- Poznasz, przećwiczysz niestandardowe i działające techniki sprzedaży
- Zaczniesz pracować mądrzej, nie ciężej i szybciej zamykać procesy sprzedaży!
- Wyróżnisz się w organizacji i na tle konkurencji
Nasze unikalne podejście
Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych na tradycyjnych szkoleniach, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów przekonywania.
Na kursie zmienisz i wzmocnisz swoje działania sprzedażowe w obszarach:
Przejdziesz od relacji do biznesu
- Przećwiczysz zasady tworzenia wizerunku „partnera” i „doradcy”, a nie „sprzedawcy” poprzez właściwe zrozumienie wyzwań biznesowych klienta
- Przygotujesz się do zarządzania przebiegiem spotkań z klientami i przejmiesz nad nimi kontrolę
- Nauczysz się radzić sobie z wymagającymi i roszczeniowymi klientami
Zamienisz szczęśliwy traf na kwalifikowany wybór
- Rozpoznasz potencjał zakupowy i oszacujesz możliwości współpracy, wyeliminujeszte bez perspektyw
- Nauczysz się, jak wzmocnić motywację klienta do zakupu i jak zadawać pytania, które doprowadzą do celu
- Nauczysz się docierać do osób mających wpływ na proces decyzyjny
Dojdziesz od sceptycyzmu do ekspansji
- Zbudujesz swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem
- Zbudujesz zaufanie, oparte na szczerej relacji, dające szansę na długofalową współpracę
- Zaczniesz prowadzić działania sprzedażowe nakierowane na jakość i efekt końcowy
Do kogo skierowane jest szkolenie Sandler Foundations?
Dla specjalistów, którzy:
– pełnią inne role w organizacji i nie potrafią zdyskontować swojej roli, jako doradcy-eksperta, nie uczyli się sprzedaży,
– wchodzenie w rolę sprzedawcy kojarzy się nieprzyjemnie, z „wciskaniem” i manipulacją,
– nie znają technik i sposobów prowadzących do sprzedaży.
Do handlowców, którzy:
– odczuwają trudność w przebiciu się do decydentów i zainteresowaniu ich swoją propozycją,
– nie potrafią zapanować nad przeciągającym się procesem decyzyjnym po stronie klienta,
– są bezradni w obliczu obiekcji i wątpliwości klienta, tracą czas na prospektów, którzy nie staną się klientami.
Dla właścicieli, prezesów firm, którzy:
– szukają sposobów na przetrwanie przedsiębiorstwa, na swoich barkach niosą ciężar pozyskania nowych klientów,
– zarządzają działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży,
– doświadczają wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym, a jednocześnie nadzorują skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej.
Chcesz odnosić sukcesy w sprzedaży?
Jeśli przekonała Cię metodologia Sandlera, umów się na konsultację z nami lub porozmawiaj o jednym z naszych programów. Dołącz do naszego newslettera, w którym dzielimy się naszym know-how na temat strategii i technik sprzedaży według metody Sandlera.