fbpx

Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej 21.06

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System®, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how oparty jest na innowacji w sposobie budowania i rozwoju relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do komunikacji i sprzedaży. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej.

Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji„ „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych i psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań.

Program zakłada realizację 6 sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting. Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Ramowy program szkolenia:

  • Prowadzenia rozmowy z klientem, w celu zaproponowania odpowiednich rozwiązań
  • Innowacja w komunikacji z Klientem
  • Modele sprzedaży
  • Zarządzanie procesem sprzedaży i ustalenie planu spotkania (zadawanie pytań, kontraktowanie, zamykanie sprzedaży)
  • Rozpoznawanie potrzeb i wyzwań klienta
  • Badanie gotowości do zakupy Klienta
  • Typologia Klientów zgodnie z modelem DISC

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest zbudowanie nowego podejścia do współpracy z klientem firmy ubezpieczeniowej poprzez nabycie kompetencji komunikacyjnych i sprzedażowych. Proces szkoleniowy umożliwi m.in. poznanie typologii klientów, założeń modeli sprzedaży, w tym modelu Sandler Selling System®, jako alternatywy do większości etapów i technik sprzedaży, przećwiczenie technik budowania relacji i prowadzenia rozmowy sprzedażowej, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży.

Efekty uczenia się

PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK NABĘDZIE

  1. wiedzę i umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe, w tym:
    – prowadzi skuteczną rozmowę z klientem i proponuje mu odpowiednie rozwiązań;
    – wskazuje plan rozmowy sprzedażowej, aby klient posiadał odpowiednią wiedzę o produkcie i o swoich prawach (prezentuje etapy i techniki prowadzenia rozmowy sprzedażowej, zadaje pytania, kontraktuje, prezentuje rozwiązania, zamyka sprzedaż, wywiera wpływ);
    – posiada wiedzę w zakresie typologii klientów zgodnie z modelem DISC i dostosowuje do nich swój styl komunikacji;
    – posiada wiedzę na temat modeli sprzedaży i edukuje pod tym kątem klienta.
  2. Kompetencje społeczne, w tym aktywne słuchanie i sztuka „dostrojenia się” w komunikacji, budowanie partnerskich
    relacji, zadawanie pytań, budowanie „nowej” motywacji do działania i poszukiwania różnorodnych ścieżek postępowania.
Aktywny, dynamiczny i zdeterminowany. Łowca głodny adrenaliny i wyzwań. Trener sprzedaży, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Ma na koncie ponad 500 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w diagnozie problemów swoich klientów na płaszczyźnie rozwoju kompetencji ich pracowników. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołem sprzedażowym m.in. w branży ubezpieczeniowej i grywalizacyjnej, co pozwala...
More about speaker
Bilet Budowanie i rozwój współpracy z klientem
2 100,00 
SOLD

Informacje o materiałach dla uczestników usługi - materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).

Warunki uczestnictwa - Uczestnictwo w min. 80% zajęć.

    Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
    1. urządzenie (komputer, tablet, telefon) z dostępem do sieci Internet (1 Mbit lub szybsze) oraz zainstalowaną
    przeglądarką internetową,
    2. włączenie w przeglądarce apletów JavaScript, Cookies,
    3. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
    4. zainstalowany komunikator Zoom - najlepiej najnowsza wersja (rejestracji dokonujemy na https://zoom.us/signup.)
    5. zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer lub inną (optymalnie najnowsza
    wersja) z aktualną wersją wtyczki Java f) Słuchawki z mikrofonem lub wbudowany mikrofon i głośniki
    6. zainstalowany program do odczytu plików pdf, np. Adobe Reader
    7. program do odczytu plików: doc.,docx, np. Microsoft Word lub darmowy OpenOffice.
    8. obsługiwane systemy operacyjne - komputery: Mac OS 10.7 lub nowszy Windows 7 – 10 Windows Vista z SP1 lub
    nowszym Windows XP z SP3 lub nowszym lub jeden z pozostałych (w wersji nie niższej niż): Ubuntu 12.04, Mint 17.1,
    Red Hat Enterprise Linux 6.4, Oracle Linux 6.4, CentOS 6.4, Fedora 21, OpenSUSE 13.2, ArchLinux (64-bit) -
    telefony/tablety: iOS 7.0 lub nowszy iPadOS 13 lub nowszy Andorid 4.0 lub nowszy.

    Link do szkolenia jest ważny w trakcie jego realizacji.

    Szczegóły