Praca w call center to pełen wyzwań obszar, który wymaga szerokich kompetencji komunikacyjnych i sprzedażowych, ale także umiejętności radzenia sobie z presją czasu oraz obsługi wielu rozmów. Utrzymując przy tym wysoki poziom profesjonalizmu, łatwo o spadek motywacji, rutynę, czy po prostu „chodzenie utartymi ścieżkami”, co może prowadzić do następujących problemów:
- Niska konwersja mimo wielu aktywności: „Wykonuję wiele rozmów, mimo to trudno mi osiągać cele sprzedażowe. Co robię nie tak?”.
- Klienci są coraz bardziej podejrzliwi co do intencji doradców i wyrobili w sobie naturalne mechanizmy ucieczki, jak: „Nie mam czasu na rozmowę”, „Proszę wysłać ofertę mailem”. „Dlaczego wrzucają mnie do jednego worka z innymi?”
- Trudność w zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ciągły komunikat: „Zastanowię się i odezwę się do Państwa”. „Dużo tematów i słownych deklaracji, lecz słowa nie przekładają się w czyny. Co zrobić?”
- Brak sprawczości i poczucie znudzenia: „Czuję się znudzony codzienną rutyną oraz brakiem efektów. „Może rzucić by to wszystko i wyjechać w Bieszczady:)? Miewasz takie myśli?”
Czy szkolenie Sandler jest skierowane do mnie?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- Świat telefoniczny i zdalnych interakcji to Twoja codzienność.
- Chcesz zrozumieć „w co grają” klienci.
- Obsługujesz różne kampanie i zależy Ci na poprawie efektywności.
- Poszukujesz nowych narzędzi i strategii, które wyróżnią Cię na tle innych.
- Szukasz sposobów na skuteczne radzenie sobie z wątpliwościami klientów.
- Interesuje Cię typologia zachowań klientów i związane z tym różnice w drodze do budowy porozumienia.
- Chcesz się rozwijać i wytyczać całkiem nowe standardy własnej pracy.
Posiądź wiedzę, zdobądź umiejętności, czerp z efektów:
Co będziesz wiedział:
- jakie zabiegi stosują klienci, by zakończyć rozmowę telefoniczną;
- jak budować relacje z klientem nawet w ciągu krótkiej rozmowy;
- jak już w pierwszych słowach wyróżnić się spośród innych sprzedawców.
- jak ustalić z klientem ramy czasowe rozmowy;
- jak rozróżniać emocje i zachowania klienta;
- jak budować partnerstwo w rozmowie z klientem;
- jak storytelling wpływa na zaangażowanie i skuteczność komunikacji;
- jak z powodzeniem zastosować poznane narzędzia;
Co będziesz potrafił:
- identyfikować zachowania klientów i odpowiednio na nie reagować;
- wykorzystywać kreatywne i innowacyjne podejście do rozmów;.
- skutecznie nawiązywać i utrzymywać kontakt z klientem;
- zarządzać przebiegiem rozmów przychodzących i wychodzących (inbound i outbound);
- radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami;
- tworzyć spersonalizowane i angażujące narracje;
- dopasowywać techniki komunikacyjne do różnych typów zachowań.
Jaki to da efekt?
- poprawisz szybkość i skuteczność działania;
- zaczniesz otrzymywać polecenia i rekomendacje na bazie zbudowanego zaufania;
- wyróżnisz się spośród tłumu i zostaniesz zapamiętany;
- potrafisz ustalać zasady przebiegu rozmowy bez ich narzucania;
- zaczniesz rozwiązywać problemy, a nie tylko badać potrzeby;
- zwiększysz zaangażowanie i zbudujesz pozytywne doświadczenia;
- dzięki narzędziom i technikom zwiększysz ilość i jakość szans sprzedażowych.