fbpx

Call Center Excellence: Skuteczne Techniki Obsługi Klienta przez telefon | 18-19.06.2024

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Praca w call center to pełen wyzwań obszar, który wymaga szerokich kompetencji komunikacyjnych i sprzedażowych, ale także umiejętności radzenia sobie z presją czasu oraz obsługi wielu rozmów. Utrzymując przy tym wysoki poziom profesjonalizmu, łatwo o spadek motywacji, rutynę, czy po prostu „chodzenie utartymi ścieżkami”, co może prowadzić do następujących problemów:

  • Niska konwersja mimo wielu aktywności: „Wykonuję wiele rozmów, mimo to trudno mi osiągać cele sprzedażowe. Co robię nie tak?”.
  • Klienci są coraz bardziej podejrzliwi co do intencji doradców i wyrobili w sobie naturalne mechanizmy ucieczki, jak: „Nie mam czasu na rozmowę”, „Proszę wysłać ofertę mailem”. „Dlaczego wrzucają mnie do jednego worka z innymi?”
  • Trudność w zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ciągły komunikat: „Zastanowię się i odezwę się do Państwa”. „Dużo tematów i słownych deklaracji, lecz słowa nie przekładają się w czyny. Co zrobić?”
  • Brak sprawczości i poczucie znudzenia: „Czuję się znudzony codzienną rutyną oraz brakiem efektów. „Może rzucić by to wszystko i wyjechać w Bieszczady:)? Miewasz takie myśli?”

Program ma na celu wskazanie nowych, nieprzetartych na tradycyjnych szkoleniach, ścieżek. Pokazanie jak kontrolować przebieg rozmowy od efektywnego otwarcia po skuteczną finalizację.  Program ma na celu zmianę sposobu postrzegania telefonicznych rozmów handlowych oraz skupienie uwagi na wyzwaniach, przed którymi stoi klient podczas podejmowania decyzji zakupowych.

Czy szkolenie Sandler jest skierowane do mnie?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Świat telefoniczny i zdalnych interakcji to Twoja codzienność.
  • Chcesz zrozumieć „w co grają” klienci.
  • Obsługujesz różne kampanie i zależy Ci na poprawie efektywności.
  • Poszukujesz nowych narzędzi i strategii, które wyróżnią Cię na tle innych.
  • Szukasz sposobów na skuteczne radzenie sobie z wątpliwościami klientów.
  • Interesuje Cię typologia zachowań klientów i związane z tym różnice w drodze do budowy porozumienia.
  • Chcesz się rozwijać i wytyczać całkiem nowe standardy własnej pracy.

Posiądź wiedzę, zdobądź umiejętności, czerp z efektów:

Co będziesz wiedział:

  • jakie zabiegi stosują klienci, by zakończyć rozmowę telefoniczną;
  • jak budować relacje z klientem nawet w ciągu krótkiej rozmowy;
  • jak już w pierwszych słowach wyróżnić się spośród innych sprzedawców.
  • jak ustalić z klientem ramy czasowe rozmowy;
  • jak rozróżniać emocje i zachowania klienta;
  • jak budować partnerstwo w rozmowie z klientem;
  • jak storytelling wpływa na zaangażowanie i skuteczność komunikacji;
  • jak z powodzeniem zastosować poznane narzędzia;

Co będziesz potrafił:

  • identyfikować zachowania klientów i odpowiednio na nie reagować;
  • wykorzystywać kreatywne i innowacyjne podejście do rozmów;.
  • skutecznie nawiązywać i utrzymywać kontakt z klientem;
  • zarządzać przebiegiem rozmów przychodzących i wychodzących (inbound i outbound);
  • radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami;
  • tworzyć spersonalizowane i angażujące narracje;
  • dopasowywać techniki komunikacyjne do różnych typów zachowań.

Jaki to da efekt?

  • poprawisz szybkość i skuteczność działania;
  • zaczniesz otrzymywać polecenia i rekomendacje na bazie zbudowanego zaufania;
  • wyróżnisz się spośród tłumu i zostaniesz zapamiętany;
  • potrafisz ustalać zasady przebiegu rozmowy bez ich narzucania;
  • zaczniesz rozwiązywać problemy, a nie tylko badać potrzeby;
  • zwiększysz zaangażowanie i zbudujesz pozytywne doświadczenia;
  • dzięki narzędziom i technikom zwiększysz ilość i jakość szans sprzedażowych.

Przyłącz się do nas, jeśli chcesz pracować mądrze a nie ciężko…

Trener biznesu i sprzedaży. Absolwentka Univerzity Palackého w Ołomuńcu, gdzie zdobyła tytuł magistra w dziedzinie bohemistyki. Ukończyła również Szkołę Trenerów Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego, co umożliwiło jej zdobycie solidnych podstaw w dziedzinie rozwoju osobistego i biznesowego. W swojej pracy kładzie nacisk na tworzenie skutecznych rozwiązań dla handlowców i managerów. Jej klientami są przede wszystkim...
More about speaker
Call Center Excellence: Skuteczne Techniki Obsługi Klienta przez telefon | 18-19.06.2024
1 490,00  1 832,70 
Zapisz się

    Szczegóły