Nauczymy Cię, co zrobić by Twoi agenci sprzedawali więcej ubezpieczeń
Mocne narzędzia menedżerskie, które pozwolą Ci lepiej zarządzać zespołem i egzekwować postawione cele!
Chcesz, żeby Twoi agenci sprzedawali więcej ubezpieczeń, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Nie wiesz, jak pracować ze swoimi agentami, by zwiększyć ich skuteczność w generowaniu nowych kontaktów?
Szukasz sposobów na powiększanie ilości klientów?
Zastanawiasz się, co zrobić by Twoi Agenci sprzedawali więcej?
Chciałbyś zwiększyć pewność siebie, odwagę i kompetencje swoich ludzi?
Program Online
Moduł 1 ROZGRZEWKA
Lekcja 1: Jak pracować i nabywać nowe umiejętności z aplikacją, by wykorzystać jej niezliczone możliwości?
Lekcja 2: Jak pracować z supervisorem, by osiągać większą efektywność i regularność w działaniach?
Lekcja 3: Po co mi grupa treningowa?
Lekcja 4: Jak wykorzystać punkty i diamenty zebrane podczas aktywności?
Moduł 2 WITAJ W SPRZEDAŻY
Lekcja 1: 5 bolączek agentów, czyli z jakimi problemami mierzymy się najczęściej w sprzedaży ubezpieczeń?
Lekcja 2: Taniec sprzedaży, czyli jak tańczy agent a jak klient podczas spotkania? I czy ten taniec może im się udać?
Lekcja 3: Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System, czyli jak Sandler rozwiązuje większość problemów i wzywań sprzedażowych, by raz na zawsze wyjść z tańca.
Moduł 3 RELACJA WG SANDLER TRAINING
Lekcja 1: Jak budować relację biznesową opartą na szczerości i partnerstwie?
Lekcja 2: Technika Klaryfikacji, czyli jak dochodzić do prawdziwych intencji klienta i prowadzić spotkanie bez zasłon dymnych i wzajemnej mistyfikacji?
Lekcja 3: Technika WPROST – jak zadawać trudne pytania i wprowadzać zagadnienia, które mogą być niewygodne?
Lekcja 4: Technika H2R – jak unikać zmyleń i wywierać wpływ na rozmówcę?
Lekcja 5: Jak budować komfort klienta i rozbroić bombę, zanim wybuchnie?
Lekcja 6: Jak poradzić sobie na spotkaniu z tzw. głosem doradczym, który potrafi odwieść Twojego klienta od decyzji?
Moduł 4 SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ
Lekcja 1: Sprzedaż to zadawanie pytań, a nie udzielanie odpowiedzi.
Lekcja 2: Technika Odwracania, czyli jak nie dać się wziąć na spytki i paść nie ofiarą darmowego consultingu?
Lekcja 3: Jak pogłębiać wypowiedzi klientów, by uniknąć nieporozumień?
Lekcja 4: Jak pracować z obiekcjami, dzięki Technice Odwracania?
Moduł 5 PRACA Z PRZEKONANIAMI
Lekcja 1: Jak inicjować rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Lekcja 2: Jak zmienić przekonanie klienta, który od początku nastawiony jest negatywnie?
Lekcja 3: Strategia Negatywnego Odwracania magiczne narzędzie, które sprawi, że klienci będą sami do Ciebie dzwonić i prosić o umowę…
Moduł 6 KONTRAKTOWANIE
Lekcja 1: Dlaczego klienci najchętniej kończą spotkanie frazą „Musimy to przemyśleć”?
Lekcja 2: Jak umówić się z klientem, by na spotkaniu byli pozostali współdecydenci, by na koniec nie usłyszeć „Muszę to skonsultować”?
Lekcja 3: Jak przeprowadzić spotkanie na własnych warunkach, nie świadcząc darmowego consultingu?
Moduł 7 BÓL
Lekcja 1: Ból jako najsilniejszy impuls zakupowy. Rozróżnienie między bólem a potrzebą.
Lekcja 2: Jakie bolączki klientów rozwiązuje Twój produkt lub usługa?
Lekcja 3: 30-sekundowa reklama, czyli jak mówić o sobie, by zainteresować rozmówcę.
Lekcja 4: Lejek bólu – jak przeprowadzić rozmowę z klientem, by popchnąć go w stronę decyzji zakupowej?
Moduł 8 BUDŻET
Lekcja 1: Najpierw budżet, później rozwiązania.
Lekcja 2: Czy Twój klient jest gotowy do zakupu?
Lekcja 3: Jak pytać o pieniądze, by uzyskać wiarygodną odpowiedź i nie urazić klienta?
Moduł 9 DECYZJA
Lekcja 1: Najpierw proces decyzyjny, potem zaangażowanie.
Lekcja 2: Jak ściągnąć opornego współdecydenta?
Lekcja 3: Jakie pytania zadać, by poznać cały proces decyzyjny klienta i wiedzieć, kiedy będzie gotów do podjęcia decyzji.
Moduł 10 FINALIZACJA
Lekcja 1: Techniki zamykania sprzedaży.
Lekcja 2: Jakie pytania zadawać, by usłyszeć od klienta sakramentalne TAK?
Lekcja 3: Jak zabezpieczyć ustalenia, by klient na ostatniej prostej się nie wycofał?
Moduł 11 PROSPECTING
Lekcja 1: Skąd brać kolejnych klientów?
Lekcja 2: Praca z poleceniami jako źródło do zbierania leadów?
Lekcja 3: Cold calling, czyli jak przełamać swój opór do zimnych telefonów?
Lekcja 4: Jak wykorzystać poznane techniki, by diametralnie poprawić skuteczność rozmów telefonicznych?
Czym są warsztaty online?
Oprócz dostępu do aplikacji spotykamy się także na żywo!
- Spotykamy się na żywo na platformie ZOOM, gdzie możesz liczyć na pełne wsparcie trenerów, którzy wyczerpująco odpowiadają na każde pytania oraz wątpliwości uczestników kursu, żebyś podjął lepsze decyzje i znalazł własną drogę do wymarzonego celu.
- Przez cały czas trwania programu masz możliwość zadawania pytań Trenerom.
- Na spotkaniach tworzymy relacje, wspólnie prowadzimy merytoryczne rozmowy, rozwiązujemy problemy branżowe, dzielmy się inspiracjami oraz zadajemy pytania.
Dla kogo jest ten program?
Widząc, jak wielu menadżerów spędza mnóstwo czasu nad uzyskaniem przez swoje zespoły lepszych wyników w sprzedaży ubezpieczeń, postanowiliśmy stworzyć aplikację, która jest naprawdę mocnym narzędziem wspierającym sprzedaż!
- Dla agencji ubezpieczeń, chcących wyszkolić pracowników i zwiększyć ich skuteczność.
- Dla menadżerów, którzy chcą skuteczniej komunikować się z zespołem i klientami.
- Dla kierowników i koordynatorów, którzy chcą zwiększyć sprzedaż, podnosząc komfort pracy swojego zespołu.
- Dla wszystkich innych związanych ze sprzedażą ubezpieczeń.
TEN PROGRAM JEST DLA CIEBIE, JEŚLI:
- Nie wiesz, jak pracować ze swoimi agentami, by zwiększyć ich skuteczność.
- Szukasz sposobów na powiększanie ilości klientów.
- Zastanawiasz się, co zrobić by Twoi Agenci sprzedawali więcej.
TEN PROGRAM NIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI:
- Masz wystarczająco dużo klientów.
- Twoi agenci są skuteczni i większość potencjalnych klientów wraca z prośbą o podpisanie umowy.
- Twój zespół ma dużą wiedzę z zakresu sprzedaży.