Warsztat sprzedażowy skierowany specjalnie do wszystkich kobiet sprzedaży.
Podczas nagrań odcinków Sales Girls – kobiety w sprzedaży wiele gościni wspominało o tym, że nie do końca sprawiedliwy jest świat sprzedaży wobec kobiet. Często pojawiały się kwestie „udowadniania” sobie i mężczyznom, że jesteśmy tak samo dobre, że zasługujemy na uwagę, szacunek, takie samo wynagrodzenie jak mężczyźni. Podkreślały to szczególnie te z kobiet, które pracują w „męskich” branżach.
Na kanwie tych i wielu innych sytuacji zrodził się pomysł warsztatu. Warsztatu, podczas którego popracujemy nad:
- wizerunkiem i pewnością siebie u kobiet w sprzedaży i zarządzających sprzedażą,
- uwspólnianiem relacji biznesowej i wewnątrz zespołu w duchu Analizy Transakcyjnej,
- umawianiem dobrych spotkań handlowych,
- dostrajaniem się do stylów zachowań klienta i/lub pracownika w oparciu o metodykę Extended DISC,
- diagnozowaniem bólów, a nie potrzeb klienta,
- znalezieniem wyróżników wśród handlowców, menedżerów,
- planowaniem i pełną kontrolą nad procesem sprzedaży,
- szerszą perspektywą rynku sprzedaży dla kobiet,
- reagowaniem na ukryte komunikaty, przejawy dyskryminacji (jeśli takie występują),
- komfortem w budowaniu relacji handlowej dla obu stron,
- unikaniem pułapek we współpracy z klientem (np. bezpłatny konsulting czy nadmierna opiekuńczość i empatia).
Metodyka Sandlera i konkretne narzędzia pozwolą zanurzyć się w skutecznych sposobach znalezienia porozumienia nawet z najtrudniejszymi klientami, odnaleźć zasoby asertywności w pracowaniu z obiekcjami, wątpliwościami i niezdecydowaniem klientów. Nabrać pewności siebie i swobody w kontaktach handlowych.