fbpx

Sprzedaż – przypadek? Nie sądzę! | 4-5.06.2024 Wrocław

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

„Nie dziękuję, nie jesteśmy zainteresowani”

„Proszę ofertę wysłać mailem”

„Niestety nie mamy budżetu”

„Muszę iść z propozycją do zarządu/przełożonego/dyrektora”

„Proszę mnie przekonać, że Pani/Pana rozwiązanie jest najlepsze”

„ W czym jesteście lepsi niż konkurencja?”

„Proszę się kontaktować w przyszłym tygodniu…”

Jak często Ty lub Twoi handlowcy słyszycie takie wypowiedzi od potencjalnych lub nawet stałych klientów?

Jak często wsiadając do samochodu po spotkaniu, czujesz się jak „zmięta stówka”, bo tak dużo z siebie dałaś/dałeś, a klient odłożył decyzję na dłuuuugie „później”?

Jak często masz wrażenie, że osławiona „cecha – zaleta – korzyść” jakoś się już nie sprawdza?

Jak często towarzyszy Ci ten znajomy „ucisk w żołądku” przed spotkaniem podsumowującym z dyrektorem/menedżerem?

Te i wiele innych sytuacji z klientami często sprawiają, że doradcy/handlowcy/sprzedawcy mają trudność z:

  • dotarciem do właściwych, decyzyjnych dla procesu sprzedaży osób,
  • przepalaniem energii na nieefektywne biznesowo spotkania,
  • przegadywaniem ofert, zachwalaniem rozwiązań,
  • domykaniem sprzedaży.

Jeśli którakolwiek z powyższych sytuacji wydaje Ci się znajoma wiedz, że są na to wszystko sposoby 🙂

Zapraszam Cię na dwudniowy warsztat sprzedażowy podczas którego porzucisz:

  • stare nawyki, które obniżały Twoją skuteczność,
  • sprawdzone techniki sprzedaży – tak dokładnie, te „sprawdzone” też,
  • wygodne nieco już znoszone „buty doradcy”, które – umówmy się – nowsze nie będą,
  • „czarne myśli” podpowiadające, że się do tego nie nadajesz,
  • ciągłe obsiewanie „pól nadziei” w Twoim kalendarzu spotkań, CRMie czy innym sposobie raportowania efektywności.

I jak już to wszystko pożegnasz, to zrobi się miejsce na:

  • dobrze zaplanowaną, skuteczną sprzedaż w ujęciu procesowym,
  • luz i komfort podczas rozmów telefonicznych, spotkań sprzedażowych,
  • autentyczne i szczere budowanie relacji opartych na zaufaniu i byciu „wprost”,
  • przejęcie kontroli nad kontaktami, rozmowami i spotkaniami handlowymi,
  • poznanie konkretnych i efektywnych narzędzi wyróżniających Cię spośród setek handlowców,
  • wzrost poczucia wartości w oparciu o większą sprzedażową skuteczność.

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

Trener biznesu, psycholog, psychoonkolog. Projekty biznesowe i szkoleniowe realizuje od 10 lat. W swojej pracy stawia na efekt. Bardzo ważne jest dla niej, by uczestnicy otrzymali konkretne narzędzia i metody do wykorzystania w swojej pracy. “Fajne szkolenie” to trochę za mało. Ma być konkretnie i efektywnie. Prowadzi również indywidualne sesje biznesowe coachingowe. Specjalizuje się w...
More about speaker
Sprzedaż – przypadek? Nie sądzę! | 4-5.06.2024 Warszawa
2 500,00  3 075,00 
SOLD

Uczestnictwo w seminarium szkoleniowym, prowadzonym stacjonarnie w sesjach 2x8h;

Kameralna grupa;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training;

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

    Szczegóły