§1
- Właścicielem i podmiotem zarządzającym studiem jest firma Sandler Training Sp. z o.o. ul. Marcina Flisa 4, 02-247 Warszawa, NIP 525147576, REGON 012165772 w niniejszym Regulaminie zwany dalej jako Wynajmujący.
- Osoby fizyczne lub podmioty prawa handlowego korzystające z wynajmu studia określane są mianem Najemcy.
§2
- Wynajmujący świadczy usługi wynajmu studia nagraniowego wraz z umeblowaniem i wyposażeniem studyjnym.
- Wyposażenia studia należy używać zgodnie z zaleceniami producenta, w przypadku wątpliwości co do eksploatacji należy niezwłocznie zasięgnąć porady Wynajmującego lub osoby przez niego upoważnionej.
- Sprzęt Fotograficzny (aparat, obiektywy itp.) nie wchodzący w zakres podstawowego wyposażenia studia może zostać wynajęte na życzenie Najemcy, po uzyskaniu zgody Wynajmującego za odrębnym wynagrodzeniem.
§3
- Wynajmujący zobowiązuje się wynajmować sprzęt sprawny technicznie. Wszelkie usterki sprzętu należy zgłaszać bezzwłocznie podczas sesji.
- Najemca zobowiązuje się wykorzystywać wynajęty sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami bezpieczeństwa oraz dbać, aby powierzony mu sprzęt nie uległ uszkodzeniu z winy Najemcy oraz osób trzecich przebywających w studio podczas najmu (modelki, wizażyści, asystenci, itp.).
- Sprzęt oświetleniowy należy zwrócić w takim stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania.
- Najemca zobowiązuje się do pokrycia kosztów ewentualnych szkód spowodowanych przez Najemcę lub osoby trzecie przebywające w studio podczas najmu.
- Zabrania się przede wszystkim: zniszczenia tła i cykloramy (przebijanie, brudzenie, zalewanie)b) wbijania w ściany gwoździ, wkręcania śrub lub innych elementów mocujących) używanie w studio materiałów i środków łatwopalnych lub wydzielających szkodliwe opary) używania lub stosowania preparatów wydzielających nieprzyjemne zapachy) stosowania głośnej muzyki o natężeniu dźwięku przekraczającym 50 db.f) Wynoszenia przedmiotów stanowiących wyposażenie studia poza jego obręb.
- Pomieszczenia i pozostałe wyposażenie studia (meble, aneks kuchenny) należy zwrócić w takim samym stanie jak przed rozpoczęciem użytkowania. Najemca zobowiązuje się do pokrycia kosztów ewentualnego sprzątania studia w wysokości 50 zł netto.
- Wykorzystanie studia do celów niezgodnych z prawem jest zabronione.
- W studiu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów oraz spożywania alkoholu i narkotyków.
- Wynajmujący zastrzega sobie możliwość przerwania wynajęcia studia w przypadku gdy prowadzone z jego wykorzystaniem działania związane byłyby z treściami uznanymi za zakazane w świetle polskiego prawa.
§4
- Opłaty za wynajem studia fotograficznego są naliczane wg Cennika zamieszczonego na stronie internetowej www.stpl.pl Wszystkie wartości podane w Cenniku są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT w obowiązującej wysokości.
- Jednostką rozliczeniową jest rozpoczęta godzina (60-dziesiąt minut).
- Czas trwania wynajmu studia wraz ze sprzętem liczony jest od godziny potwierdzonej rezerwacją (umową wynajęcia) do momentu zadeklarowanego czasu wynajmu lub opuszczenia studia przez ostatniego uczestnika sesji.
- Odwołanie rezerwacji na dzień przed sesją wiąże się z zapłatą 50% ceny.
- Odwołanie rezerwacji w dniu sesji wiąże się z zapłatą 100% ceny.
- Najemca zobowiązuje się pokryć koszty zużycia (znacznego zabrudzenia lub zniszczenia):
- a) tła lub teł , liczone jako iloczyn długości części zabrudzonej i ceny nabycia tła.
§5
- Rezerwacji studia można dokonać telefonicznie lub na adres e-mail Wynajmującego.
- Rezerwacja będzie potwierdzona SMS-em lub na adres e-mail wskazany przez Najemcę.
- O anulowaniu rezerwacji lub zmianie terminu należy poinformować Wynajmującego telefonicznie lub mailowo w jak najwcześniejszym terminie.
§6
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 05.09.2022 roku i stanowi integralną część umowy najmu studia.
- Wynajmujący zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu. O zmianie regulaminu Wynajmujący poinformuje Najemcę pocztą elektroniczna na adres e-mail podany w umowie najmu.