Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!
Problemem większości szkoleń jest brak wdrożenia. Uczestnicy wracają z zajęć, ale rzadko w sposób systematyczny praktykują „nowe” umiejętności. Programy rozwojowe (szkolenia) Sandler Training, niezależnie czy są skierowane do
pracowników obsługi klienta, sprzedaży czy kadry menedżerskiej, konstruowane są w formie kilkuetapowego procesu, pozwalającego na uzyskiwanie trwałej zmiany nawyków i zachowań sprzedażowych, a nie jednorazowej
inspiracji.
KNOW-HOW SANDLER SELLING SYSTEM oparty jest na innowacyjnej relacja, w tym bardzo bezpośrednim podejściu w komunikowaniu się z klientem. Sprzedawca nie stosuje typowej presji i argumentacji sprzedażowej, nie przeciąga liny, co jest udziałem większości handlowców, nie próbuje dowieść swojej racji i pokazać, że to on zna się lepiej. Buduje za to relację opartą na szczerości i partnerstwie, łamie schemat typowej rozmowy sprzedażowej, zachowuje dystans do sprzedaży, a czasem wręcz zniechęca do zakupu…
Zaskakująca naturalność sprzedawcy, umiejętność kontraktowania kolejnych kroków oraz niestandardowe techniki sprzedażowe, dzięki którym to klient jest tym, który goni sprzedawcę, a nie odwrotnie jak w większości innych szkół sprzedażowych, stanowi fundament modelu Sandler Selling System.
5-dniowe szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
- Sandler Selling System ® – filozofia modelu sprzedaży według metodyki Sandlera,
- Innowacja w relacji – poznanie anatomii relacji Sprzedawca-Klient oraz narzędzi będących fundamentem, budowania partnerskiego przymierza z Klientem,
- Etapy budowania i utrzymywania innowacyjnych relacji z Klientem w oparciu o nowy model sprzedaży,
- Zarządzanie procesem sprzedaży (pozyskiwanie i kwalifikowanie Klientów, zarządzanie relacjami z Klientami),
- Prospecting,
- Przewagi konkurencyjne,
- Przygotowanie rozmowy telefonicznej,
- Struktura rozmowy telefonicznej,
- Alternatywne żródła pozyskiwania nieruchomości oraz sposoby ich obsługi.