fbpx

Kompetencje dla sektora finansowego

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej

Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System®, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how oparty jest na innowacji w sposobie budowania i rozwoju relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do komunikacji i sprzedaży. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej. Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji„ „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych i psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań.

Ramowy program szkolenia:

  • Prowadzenie rozmowy z klientem, w celu zaproponowania odpowiednich rozwiązań;
  • Innowacja i zaufanie w komunikacji z Klientem;
  • Modele sprzedaży;
  • Zarządzanie procesem sprzedaży i ustalenie planu spotkania (zadawanie pytań, weryfikacja procesu decyzyjnego kontraktowanie, zamykanie sprzedaży);
  • Rozpoznawanie potrzeb i wyzwań klienta;
  • Badanie gotowości do zakupy Klienta;
  • Umiejętność wprowadzania „trudnych” tematów;
  • Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania;
  • Typologia Klientów zgodnie z modelem DISC.

Koszt netto na uczestnika: 2 400 zł

Profesjonalna dystrybucja produktów ubezpieczeniowych

Program zakłada realizację 6 sesji realizowanych w formie warsztatowej (praca w grupach, wykład, ćwiczenia). Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania zadania wdrożeniowe, których zadaniem będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Ramowy program szkolenia:

  • Rola rynku ubezpieczeniowego na rynku finansowym w Polsce;
  • Regulacje prawne związane z dystrybucją ubezpieczeń;
  • Analiza potrzeby klienta w zakresie produktów ubezpieczeniowych;
  • Zasady zawierania umów ubezpieczenia;
  • Prezentacja oferty
  • Dopasowowywanie produkty do zidentyfikowanych potrzeb klienta;
  • Identyfikacja i zarządzanie konfliktem interesów;
  • Standardy etyki zawodowej.

Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Koszt netto na uczestnika: 4 800 zł

Aktywny, dynamiczny i zdeterminowany. Łowca głodny adrenaliny i wyzwań. Trener sprzedaży, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Ma na koncie ponad 500 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w diagnozie problemów swoich klientów na płaszczyźnie rozwoju kompetencji ich pracowników. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołem sprzedażowym m.in. w branży ubezpieczeniowej i grywalizacyjnej, co pozwala...
More about speaker
Kompetencje dla sektora finansowego 16.05.2023
7 200,00  7 200,00 
Zapisz się

Udział w szkoleniu "Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej"

Udział w szkoleniu "Profesjonalna dystrybucja produktów ubezpieczeniowych"

Terminy:
16-17.05.2023
5-6.06.2023
19-20.06.2023
3-4.07.2023

    Szczegóły