fbpx

Kompetencje dla sektora finansowego

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej

Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System®, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how oparty jest na innowacji w sposobie budowania i rozwoju relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do komunikacji i sprzedaży. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej. Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji„ „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych i psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań. Program zakłada realizację 8 sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting. Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem
będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Ramowy program szkolenia:

  • Prowadzenia rozmowy z klientem, w celu zaproponowania odpowiednich rozwiązań
  • Innowacja w komunikacji z Klientem
  • Modele sprzedaży
  • Zarządzanie procesem sprzedaży i ustalenie planu spotkania (zadawanie pytań, kontraktowanie, zamykanie sprzedaży)
  • Rozpoznawanie potrzeb i wyzwań klienta
  • Badanie gotowości do zakupy Klienta
  • Typologia Klientów zgodnie z modelem DISC

Harmonogram usługi:

  • Sesja I 21.09.2022r.
  • Sesja II 22.09.20222r.
  • Sesja III 10.10.2022r.

Koszt netto na uczestnika: 2 500 zł

Customer Experience/Zarządzanie doświadczeniem klienta

Ramowy program usługi
Program zakłada realizację czterech (4 godzinnych) sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting.
Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem
będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Ramowy program szkolenia:

Wprowadzenie do Customer Experience

  • Czym jest Customer experience
  • Wybrane narzędzia i wskaźniki
  • Umiejętność wykorzystania wyników badań w codziennej pracy

Zachowania klientów

  • Czynniki wpływające na satysfakcję/zachowania klienta;
  • Ścieżka sprzedaży i jej elementy
  • Badanie procesu decyzyjnego

Potrzeby klientów

  • Bodźce zakupowe klientów/Bóle klientów
  • Kwalifikacja klienta

Budowanie lojalności Klienta
Budowanie marki:

  • Projektowanie doświadczeń klienta
  • Zarządzanie doświadczeniami klienta

Prowadzenie działań prospectingowych/praca z klientem w mediach społecznościowych.

Harmonogram usługi:

  • Sesja I 7.11.2022r. godz. 9.00-17.00
  • Sesja II 8.11.2022r. godz. 09:00-17:00

Koszt netto na uczestnika: 2 000 zł

Aktywny, dynamiczny i zdeterminowany. Łowca głodny adrenaliny i wyzwań. Trener sprzedaży, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Ma na koncie ponad 500 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w diagnozie problemów swoich klientów na płaszczyźnie rozwoju kompetencji ich pracowników. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołem sprzedażowym m.in. w branży ubezpieczeniowej i grywalizacyjnej, co pozwala...
More about speaker
Kompetencje dla sektora finansowego 21.09.2022
4 500,00 
Zapisz się

Udział w szkoleniu "Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej"

Udział w szkoleniu "Customer Experience/Zarządzanie doświadczeniem klienta"

    Szczegóły