fbpx

Sandler Training Polska Wydarzenia

Kompetencje dla sektora finansowego
Wygasło
10 maja 2022
zoom.us
Kompetencje dla sektora finansowego
Wygasło
10 marca 2022
zoom.us
Kompetencje dla sektora finansowego
Wygasło
3 stycznia 2022
zoom.us
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 08.04
Wygasło
8 kwietnia 2021
zoom.us
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży fotowoltaicznej
Wygasło
12 listopada 2020
zoom.us
8-dniowy projekt wdrożeniowy dla branży fotowoltaicznej
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości KATOWICE – 11.03
Wygasło
11 marca 2020
Best Western – Hotel Mariacki, ul. Mariacka 15, 40-014, Katowice
Klient ogląda mieszkanie bądź jego wizualizację, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, na kolejne spotkania ściąga kolejnych ekspertów i doradców, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Akademia Zarządzania Sprzedażą
Program Rozwojowy AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ pozwoli uczestnikom na poznanie najważniejszych założeń zarówno „twardego” jak i „miękkiego” zarządzania, ale również dostarczy im narzędzi, które podniosą poziom efektywności.